هتل های استانبول
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل های استانبول

هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبول قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد. از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران.  تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشند


 

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند



 

هتل مارمارا استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که در 80 متری میدان تکسیم استانبول واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. این هتل 376 اتاق لوکس و مدرن دارد که اتاق ها چشم انداز زیبا از بسفر و شهر دارند و دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، میز کار، حمام مرمری، سشوار و  ... هستند. مهمانان تور ترکیه می توانند در رستوران طوطی چشم اندازی زیبا از میدان تکسیم داشته باشند و از منوی متنوع صبحانه، ناهار و شام لذت ببرند. در رستوران رایکا نیز انواع غذاهای محلی اناتولی سرو می شود که شما را با طعمی متفاوت و جدید آشنا می سازد . فاصله هتل تا متروی میدان تکسیم 1 دقیقه است که می توانید با کمترین هزینه با مترو در شهر به رفت و آمد پرداخته و به محله تاریخی این شهر رفت . نزدیکی به خیابان شلوغ و معروف استقلال باعث می شود به راحتی به انواع رستوران ها، کافه ها و مغازه ها دسترسی داشته باشید. از این هتل با 15 دقیقه پیاده روی می توان به کاخ دلمه باغچه رسید و از تماشای این کاخ و تنگه بسفر لذت ببرید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک نیز 20/9 کیلومتر است که گردشگران تور ترکیه به راحتی می توانند در این هتل اقامت کنند .



 

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد که در قسمت آسیایی استانبول می باشد. این هتل تازه تاسیس، دارای اتاق هایی بسیار لوکس و مدرن با چشم انداز زیبایی از دریا، مارینا یا شهر می باشد. این هتل دارای 2 استخر سر باز، استخر سرپوشیده حرارتی، اسپا و باشگاه برای مسافرانتور ترکیه است که گردشگران تور ترکیه می توانند بعد از باشگاه از خدمات ماساژ و اسپا لذت ببرند. هتل ویندهام 210 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای است . این هتل 8 رستوران و کافه دارد که در آن ها غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل تا خیابان معروف بغداد 10 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان انواع مغازه ها و فروشگاه ها موجود قرار دارد، همچنین هتل تا مترو 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک  30/6 کیلومتر فاصله دارد. مسافران تور ترکیه می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .

 


 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه می باشد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی بسیار نزدیک است و گردشگران تور ترکیه به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند . چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور ترکیه فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی نیز می باشد . که می توان به برخی از آنها  همچن فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی همانند جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار فراهم آمده است. همچنین در این هتل امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد . مسافران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل داشته باشند .

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 847
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: